Wednesday, February 17, 2010

Dream Come True!

Lepas solat subuh pagi tadi.. Zati sambung tido balik..

ZzZzzZzzZzZz

Zati bermimpi..
Amir call Zati.. Bersembang la best2 sambil guling2 atas tangga..
Kenape eh dalam mimpi tuh Zati guling2 atas tangga??
Pelik & Gedik sungguuh!
Sembang punye sembang.. Tibe2 low battery..
Terputus dah talian tadi

**Kecewa**

Zati tersedar dari tido..
Pukul 8 am
Huh!~ Malas nye nak bangun..
Sambil mate still lagi tertutup.. Zati pegang handphone lagi satu yang masih lagi banyak battery nye..
Sebabnye handphone tadi kan dah habis battery..
(Padahal dalam mimpi je habis battery)
Tibe2 handphone yang Zati pegang tu berbunyi

+1978010

Amir call lagi!!
Ehhh... Kejap... Bukan call lagi sebenarnye..
Ayat yang sepatut nye ialah.. Amir call!!
Untuk kepastian..
Zati tanye kat Amir..
"u ade call syg ke tadi??"
Amir jawab..
"tak lah.. ni baru call..i baru habis duty..nape syg?"
Zati pon cerita la yang Zati baru je mimpi Amir call Zati tadi..
Tak sampai 2 minit Zati terjage dari mimpi tibe2 ia jadi
REALITY!
Happy nye bile DREAM COME TRUE!
Tetibe Zati nak nyanyi lagu nih...

*****
I never had a dream come true
Till the day that I found you
Even though I pretend that I've moved on
You'll always be my baby
I never found the words to say
You're the one I think about each day
And I know no matter
Where life takes me to
A part of me will always be with you

Somewhere in my memory
I've lost all sense of time
And tomorrow can never be
Cuz yesterday is all that fills my mind
There's no use looking back or wondering
How it should be now or might have been
Oh this I know but still I can't find ways to let you go
********
Laaa... Laaa.. Laaa..

Patut la mendung je hari nihh..
Hahahahah!!

:D

2 comments:

ZuRaNaI said...

haha..smp ke kuantan hujannye sygg..hiii~

i n n z c h u b b y said...

Bila la pulak turn inn ni?

Nak jugak "dreams come true"...

Hehe~